سایت در حال بارگذاری میباشد ،لطفا منتظر بمانید . (مهرماندگار)

معرفی دفتر عقد لوکس و شیک

سالن-عقد-شیک-سالن-عقد-شیک-مهرماندگار

روز عقد یکی از بهترین و مقدس ترین تاریخ های زندگی هر انسان است. چرا که در این روز پیوند زناشویی را با انسانی دیگر میبندد. به همین دلیل مهم است که این پیوند در کجا و چه زمانی بسته شود. بسیاری تاریخ عقد را از بین اعیاد و یا وقایع مهم انتخاب می کنند. اگر قصد پهن کردن سفره عقد در منزل را ندارید، پس باید به دنبال دفتر عقد مناسب باشید. البته باید این نکته را یادآور شد که حتما برای رزرو دفتر عقد لوکس در تاریخ های مهم مانند نیمه شعبان یا روز مبعث باید حداقل از یک ماه قبل به دفترخانه ها مراجعه کنید. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که ممکن است برای شما در انتخاب دفتر عقد شیک مناسب باشد.

زمانی که دو انسان که به صورت جفتی از زن و مرد آفریده شده اند تصمیم میگیرند که یک زندگی عاشقانه را آغاز کنند ابتدا باید در یک دفتر عقد به هم محرم شوند. دفتر عقد، جایگاهی است که بین اعیاد پر از شادی یا وقایع مهم انتخاب می‌شود؛ جایی که عشاق تصمیم به گام مهمی در زندگی خود می‌گیرند. این مکان نه تنها شاهد انعکاس عشق و وفاداری در سطح کاغذی است، بلکه نمادی از تعهد و توثیق وعده‌های مهم میان دو نفر است. دفتر عقد مهرماندگار، محیطی است که در آن لحظات خوشایند زندگی به ثبت می‌رسد و به عنوان یک نماد با ارزش در تاریخ زندگی عاشقان به یاد می‌ماند.

در این مقاله عنوان های زیر را توضیح خواهیم داد.

  • دفتر ازدواج چیست؟؛

  • انتخاب نزدیک ترین دفتر عقد؛

  • عاقد؛

  • دفتر عقد شیک در جنوب تهران؛

  • ۱۲ پیشنهاد برای داشتن مراسمی بهتر؛

  • معرفی دفتر عقد شیک؛

  • ویژگی های یک دفتر عقد لوکس؛

  • جمع بندی.

 

دفتر ازدواج چیست؟

دفتر ازدواج یا دفتر عقد مکانی است که آنجا خطبه عقد بین عروس و داماد عاقد خوانده می شود. عاقد سه مرتبه از عروس وکالت می گیرد که آیا حاضر است با داماد ازدواج کند یا خیر. بعد از « بله » گفتن توسط عروس عاقد خطبه را جاری خواهد کرد.

https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2023/10/marriage-office.jpg

البته بسیاری نیز مراسم عقد را در منزل برگزار می کنند و از عاقد می خواهند به آنجا برود. اما این کار زحمت بیشتری خواهد داشت و ممکن است هزینه های بیشتری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل با انتخاب یک دفتر عقد شیک و لوکس مناسب می توانید یک روز رویایی را برای خود و مهمانان به ثبت برسانید.

 

انتخاب نزدیک ترین دفتر عقد

یکی از مهم ترین معیار هایی که بسیاری از زوج ها به آن توجه نمی کنند، انتخاب نزدیک ترین دفتر عقد است. چون رزرو شده شما محدود است و اگر دیر به آنجا برسید ممکن است، نتوانید در آن جا مراسم را اجرا کنید. باید دفتر عقد لوکس را انتخاب کنید که حضور سروقت مهمانان و عروس و داماد در آن ممکن باشد. چون در بسیاری از موارد قبل از مراسم عقد عروس و داماد به آتلیه برای عکاسی می روند و همچنین بعد از عقد جشن و مراسم شامی ترتیب داده اند، بهتر است، نزدیک ترین دفتر عقد را انتخاب کنید تا برای رفتن به دفتر عقد شیک با مشکل مواجه نشوید. البته فراموش نکنید که برای انتخاب باید تمام معیار ها را بررسی کنید و بهترین دفتر ازدواج را انتخاب کنید.

دفتر عقد شیک واقع در نازی آباد می تواند، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. بسیاری از زوج های جوان از دیگر نقات تهران برای بازدید از سفره عقد به دفتر عقد مهرماندگار می آیند که یک امتیاز محسوب می شود.

عاقد

چون ممکن است عروس و داماد به دلیل حضور در دفتر عقد کمی استرس داشته باشند، یک عاقد مهربان و خوش رو می تواند به آرامش آنان کمک کند. عاقد باید خوش اخلاق و خوش رو باشد تا لحظاتی ماندگار را برای عروس و داماد ثبت کند. برای بسیاری مهم است که عاقد در لباس روحانی باشد یا خیر. پس باید به این نکته نیز در انتخاب محضر ازدواج توجه کنید.

دفتر عقد شیک

بهترین سالن های و دفتر های عقد در جنوب تهران، در بخش جنوب و جنوب غربی به ویژه در محله شهرری و نازی آباد قرار دارند. بسیاری از زوج های جوان حتی از نقاط دیگر مانند: خزانه و کیانشهر برای ثبت این روز رویایی به دفتر عقد مهرماندگار مراجعه می کنند. مهرماندگار به دلیل خدمات عالی و قیمت مناسب می تواند یکی از بهترین دفتر عقد شیک جنوب تهران باشد.

https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2023/10/marriage-office.jpg

۱۲ پیشنهاد برای داشتن مراسمی بهتر

۱. حتما حداقل از یک ماه قبل به فکر رزرو دفتر عقد باشید. اگر این کار را به دقیقه نود و روز های پایانی بسپارید ممکن است در روز مد نظرتان هیچ دفتر عقدی را رزرو کنید. در اعیاد مذهبی و همچنین قبل از ماه محرم تعداد مراسمات عقد و عروسی بسیار زیاد است و دفاتر عقد بسیار شلوغ هستند و حتی ممکن است یک ماه قبل از تاریخ مورد نظر موفق به رزرو نشوید.

۲. بعضی از دفاتر ازدواج بسیار شلوغ هستند و هر دو ساعت یک مراسم عقد را برگزار می کنند. پس حتما در ساعتی که به شما گفته شده است در دفتر عقد شیک حاضر شوید. و به هیچ عنوان دیرتر و یا زودتر به سالن عقد نروید. به مهمانان خود نیز این نکته را یاداوری کنید.

۳. حتما زمان رفتن به آزمایشگاه ازدواج را مشخص کنید. با مراجعه به هر دفتر ازدواجی می توانید با ارئه شناسنامه های عروس و داماد و یک قطعه عکس، برگر معرفی نامه به آزمایشگاه بگیرید. اسم آزمایشگاه های مجاز پشت برگه معرفی ذکر می شود. جواب آزمایش ازدواج یک ماه اعتبار دارد. قبل از آزمایش از خوردن داروهای کدئین دار پرهیز کنید. درضمن برای آزمایش ازدواج نیاز نیست ناشتا باشید.

۴. لیست مهمان هایی که قرار است در دفتر عقد لوکس حضور داشته باشند، تهیه کنید. به دلیل استرس و فشار در این دوره ممکن است فراموش کنید، بسیاری از دوستان و آشنا های مهم را دعوت کنید. به همین دلیل حداقل از یک هفته قبل نام افرادی که می خواهید دعوت کنید بنویسید.

۵. بالا و پایین رفتن قیمت این روز ها ممکن است تمام برنامه ریزی های مالی شما را به هم بریزد! برای جلو گیری از این مشکل حتما یک تا دو هفته قبل از مراسم تمام هزینه های احتمالی را تخمین بزنید و پول کافی کنار بگذارید.

چند نمونه از هزینه ها :

  1. خرید قرآن؛
  2. خرید آیینه و شمعدان؛
  3. هزینه دفتر ازدواج و سالن؛
  4. خرید لباس و آتلیه.

۶. به دلیل فشار و استرس های دوران قبل از عقد ممکن است، مکانی که مدارک خود را آنجا گذاشته اید فراموش کنید. ممکن است فراموش کنید جواب آزمایش خون را بگیرید. یا حتی نتوانید شناسنامه ها را پیدا کنید. به همین دلیل حتما از چندین روز قبل به بزرگ تر ها مانند پدر و مادر بسپارید که روز عقد به شما یادآوری کنند که مدارک خود را همراه بیاورید.

مدارکی که زمان عقد باید به همراه داشته باشید:

  • اصل شناسنامه عروس و داماد؛

  • اصل کارت ملی عروس و داماد؛

  • عکس ۳*۴؛

  • برگه آزمایش ازدواج؛

  • شناسنامه و کارت ملی پدر عروس؛

  • در صورت فوت پدر عروس: اصل گواهی فوت؛

  • در صورتی که عروس قبلا ازدواج کرده است: سند طلاق یا گواهی فوت؛

  • فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی.

۷. حتما قبل از مراسم عقد تمام شرط و شروط را نهایی کرده و تمام قرار ها را گذاشته باشید. معمولا این کار در مراسم بله برون انجام می شود، اما اگر به هر دلیلی این مراسم را برگزار نکردید، حتما قبل از عقد توافقات خود را در دفتری ثبت کنید.

۸. امروزه کادو ها به عضو جدا ناپذیر اینگونه مراسمات تبدیل شده اند. بهتر است یک هفته قبل از مراسم کادو ها را آماده کنید و برای آنکه خیالتان راحت باشد، مسئولیت آماده کردن و آوردن آن را به دفتر عقد به یکی از نزدیکان خود بسپارید.

۹. بسیاری از خانواده ها اعتقاد دارند در دفتر عقد حتما باید آیینه و شمعدان مخصوص خودشان باشد. اگر باور شما اینگونه می باشد، بهتر است از چند روز قبل آیینه و شمعدان خودتان را انتخاب کنید و حداقل یک ساعت قبل از مراسم آن را به دفتر عقد ببرید تا در سفره عقد قرار داده شود. التبه توجه کنید که در دفتر عقد شیک مهرماندگار بهترین آیینه ها و شمعدان ها برای رضایت مشتری وجود دارد.

۱۰. انتخاب لباس را به روز های آخر نیندازید. حداقل از یک هفته قبل لباسی که می خواهید در شب مراسم بپوشید را آماده کنید تا روز مراسم با مشکل مواجه نشوید.

۱۱. مراسم عقد مانند عروسی نیست، پس نباید همه را دعوت کنید. حضور بزرگ تر های خانواده عروس و داماد کفایت می کند. پس حتما تعداد مهمانان را یادداشت کنید و به دفتر عقد اطلاع دهید. دقت کنید که دفتر عقد مهر ماندگار دارای ظرفیت بیش از بیست نفر است که می توانید با خیال راحت مراسم خود را در آن جا برگزار کنید.

۱۲. اگر دوست یا فامیلی دارید که به تازگی ازدواج کرده است از او بخواهید عقد نامه ای را به شما امانت بدهد. آن را مطالعه کنید و اگر در جایی دچار شک و تردید شدید از بزرگ تر ها مشورت بگیرید.

 

معرفی دفتر عقد لوکس

یکی از بهترین و لوکس ترین دفتر های عقد در جنوب تهران، دفتر عقد مهرماندگار است. با تجربه بودن در این زمینه از مواردی است که حتما باید در انتخاب در نظر بگیرید. مهر ماندگار با تجربه ای بیست ساله در مراسمات عقد و عروسی به بهترین شکل ممکن پذیرای عروس ها و داماد ها می باشد. همچنین از دیگر عوامل مهم در انتخاب دفتر عقد شیک هزینه است. این دفتر نسبت به قیمت خدماتی که ارائه می دهد بسیار منصف است و رعایت حال زوج ها را می کند.

https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2023/10/Introduction-of-luxury-marriage-office.jpg

حیاط این مکان بسیار مناسب برای عکاسی و فیلم برداری است. و سفره ای که در این دفتر عقد شیک پهن شده است، به بهترین شکل ممکن طراحی و بسیار با شکوه است. در دفتر عقد لوکس مهر ماندگار علاوه بر پذیرایی از مهمانان، امکان پذیرایی شام و یا نهار نیز فراهم است و انواع غذا های ایرانی و خارجی در آشپزخانه اختصصای این مجموعه تهیه می گردد.

این سالن نسبت به دیگر مراکز زمان بیشتری را به مشتریان خود می دهد، تا با آرامش و خیال راحت مراسم خود را برگزار کنند. همان گونه که می دانید، با افزایش هزینه های مرتبط با برپایی مراسمات عروسی و نابسامانی بازار و عدم ثبات هزینه ها، زوجین جوان امروزه ترجیح می دهند تا چنانچه نتوانند در آینده مراسم عروسیشان را مطابق میل خود برگذار کنند، در مقابل مراسم عقد خود را هرچه با شکوه تر در فضایی لوکس جشن بگیرند. دفتر ازدواج در نازی آباد با بهره گیری از فضایی زیبا و تیم حرفه ای دیزاین، توانسته است، پاسخ گوی نیاز آن دسته از زوجینی باشد که قصد دارند ازدواج و یکی شدنشان را در مجموعه ای لوکس طی یک مراسم عقد برگذار کنند.

 

ویژگی های یک دفتر عقد لوکس

سفره عقد

سفره عقد یکی از لزومومات مراسم عقد است. این سفره حتما باید به درستی چیده شود و دارای تزئینات زیبایی باشد. اگر از تزئینات و وسایل درستی استفاده نشود، سفره با شکوه نخواهد بود و خاطره خوبی از آن به یاد نخواهد ماند. سفره عقد مهر ماندگار بسیار زیبا و مدرن چیده شده است و بهترین و با کیفیت ترین وسایل در آن چیده شده اند. همچنین وسایل استفاده شده از جنس نقره می باشند که شکوه آن را چندین برابر کرده است.

وسایلی که معمولا در سفره عقد استفاده می شوند عبارت اند از:

  1. آیينه و دو شمعدان (که سمبل روشنایي هستند و طبق سنت ها داماد بايد ورود عروس را از آن آیينه ببيند)
  2. سيني عاطل و باطل که تشکيل شده است از هفت دانه و ادويه (خشخاش، برنج، سبزي خوردن، نمک (براي دور کردن چشم شيطان)، رازيانه،  چای، کندر (براي دور کردن چشم شيطان)
  3. نان سنگک که معمولا با خط خوش بر روي آن می نويسند "مبارک باد" که همراه با سبزي و پنير است. (عروس و داماد بايد از آن بخورند تا شادی به خانه آنها بيايد)
  4. يک ظرف انار يا سيب
  5. تخم مرغ
  6. بادام
  7. فندق
  8. گلاب
  9. شاخه نبات (برای شروع زندگی شيرين)
  10. منقل آتش (برای دور نگهداشتن چشم بد از عروس)
  11. سکه طلا
  12. اسپند
  13. دستمالی سفيد بالای سر عروس (دستمالي که معمولا بر روی سر عروس و داماد گرفته می‌شود و با سوزن و نخ هفت رنگ به نشانه بستن دهان خانواده شوهر دوخته مي شود)
  14. دو عد کله قند
  15. يک ظرف عسل (به مناسبت شروع زندگي شيرين)
  16. نقل
  17. باقلوا
  18. توت شکری
  19. نان برنجی
  20. نان نخودچی
  21. نان بادامی
  22. سوهان عسلی
  23. قرآن
  24. جا نماز.

نور پردازی

نور پردازی علاوه بر ایجاد روشنایی مناسب در سالن عقد، بسیار به زیبایی و شگوهش می افزاید. برای مثال می توان از نور های رنگی برای شیک تر کردن فضا دفتر عقد استفاده کرد. همچنین بهتر است نورپردازی قسمتی که عروس و دادماد آنجا نشسته اند بیشتر باشد تا فضا رویایی تر باشد.

دفترعقد شیک در نازی آباد که دارای بهترین نور پردازی است، مهر ماندگار می باشد. این سالن با به کار گیری بهترین و مدرن ترین وسایل نور پردازی توانسته اند فضایی بسیار باشکوه بسازند.

موسیقی

امروزه در بسیاری از دفاتر ازدواج دی جی هایی حضور دارند که به برگزاری بهتر مراسم با موسیقی کمک می کنند. استفاده از دی جی ها به دلیل متخصص بودن آنان در زمینه موسیقی بسیار موثر است. شما می توانید آهنگ های مورد علاقه خودتان را درخواست بدید و پخش شوند.  موسیقی به عنوان جزو مهم مجالس به حساب می آید و اگر وجود نداشته باشد قطعا جای خالی آن احساس خواهد شد. پس حتما به این مورد نیز در هنگام دفتر عقد دقت کنید.

۴. گل آرایی و بادکنک آرایی

یکی از مهم ترین بخش های دیزاین سالن عقد، گل آرایی است. حتما باید به میزان و نوع گل هایی که استفاده می شود دقت کرد. برای گل آرایی بهتر است از گل های طبیعی استفاده شود.

بادکنک آرایی که امروزه بسیار استفاده می شود از مواردی می باشد که بهتر است به آن توجه کنید. اگر گل آرایی و بادکنک آرایی همزمان انجام شود جلویی بسیار با شکوه خواهد داشت. بهتر است دفتر عقد به شما امکان انتخاب طرح و رنگ بادکنک ها را بدهد. دفتر عقد مهر ماندگار به شما شما خدمات ویژه ای برای گل آرایی و بادکنک آرایی می دهد تا روز پیوندتان همیشه در یاد بماند.

سرو شیرینی، نوشیدنی و غذا

جدا از تزئینات، سالن عقد باید امکان سرو نوشیدنی و شیرینی را حتما داشته باشد. استفاده از انواع نوشیدنی های گرم و سرد از موارد ویژه ای است که باید به آن توجه شود. برای استفاده از خدمات و امکانات بهتر، باید هزینه‌ی بیشتری نیز بپردازید. بنابراین با توجه به بودجه‌ی در دسترس خود، اتاق عقد مناسبی را انتخاب کنید و یک روز به یادماندنی را برای خود ثبت کنید. چون در غیر این صورت، ممکن است که نتوانید  هزینه‌ها را پرداخت کنید و با مشکلاتی مواجه شوید.

همچنین در تعدادی از دفاتر عقد شام یا نهار نیز سرو می شود که نوعی امتیاز است. دفتر عقد شیک مهرماندگار به شما این امکان را می دهد.این دفتر دارای آشپزخانه تخصصی است و به شما انواع غذا های داخلی و خارجی را ارائه می دهد.

هزینه مناسب

 دفاتر عقد و ازدواج برای ثبت عقد زوجین اصولا هزینه های تعریف شده ای را می باید، دریافت نمایند. تمام این مبالغ از سوی سازمان ثبت برای دفاتر ازدواج از پیش تعیین خواهد شد، از این رو شما مبالغ ثابتی را برای برگزاری مراسم عقد پرداخت می کنید. اما در این دفاتر بسته به نوع خدماتی که به شما ارائه می شود، ممکن است هزینه های متفاوتی را دریافت کنند. به عنوان مثال بهره گیری از اتاق عقد مجزا، انتخاب سفره عقد، بهره گیری از نیروی خدماتی پذیرایی، عکاسی و فیلمبرداری و … در دسته خدماتی هستند که می توانند شما را با پرداخت هزینه های اضافی روبرو کنند.
بی شک به هر میزان امکانات موجود در خدمات ارائه شده به شما بیشتر باشد، هزینه های مورد نیاز جهت رزرو و هماهنگی مجموعه نیز افزایش خواهد یافت. در صورتی که قصد دارید مراسمات خود را با کمترین هزینه ها برگذاری کنید، بهتر است امکانات دفتر ازدواج را ساده تر انتخاب کنید، تا متحمل پرداخت هزینه های زیادی نباشید. در این میان دفتر ازدواج در نازی آباد با دریافت کمترین هزینه از مدعوین گرامی، آماده برگذاری یک مراسم باشکوه با لوکس ترین دیزاین ممکن برای شما می باشد.

تزئینات و محیط

تزئینات و دکوراسیون محیط بسیار مهم است. معمولا برای زیبا تر کردن محیط از گل آرایی و بادکنک آرایی همچنین نور پردازی استفاده می شود. بسیاری از دفاتر عقد که مراسم شما را به عهده می گیرند دارای طراحانی هستند که می توانند سالن را مطابق با میل شما طراحی کنند. البته باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید!

جمع بندی

اگر به دنبال یک فضای کاملا لوکس و تشریفاتی خاص برای برگزاری مراسم عقدتان هستید، حتما به سالن عقد مهرماندگار واقع در نازی آباد سر بزنید.

دفتر عقد شیک مهرماندگار در واقع در یک آپاراتمان در منطقه نازی آباد است. محیط زیبای این مجموعه فضای بسیار مناسبی است برای عکس و فیلم عروس و داماد های عزیز. سفره عقد این سالن تماما از بهترین و با کیفیت ترین وسایل چیده شده است و این نکته باعث شده در اولین نگاه شما را مجذوب خود می‌کند. تجربه ۲۰ ساله مدیران دفتر عقد شیک در برگزاری مراسم عروسی و به کارگیری از به روز ترین طراحی ها فضای متفاوت با آنچه تاکنون از دفتر عقد لوکس در ذهن متصور می‌شد، ایجاد کرده است و سعی در این دارد که مراسم عقد را در معیار کوچک تر از عروسی ولی با همان کیفیت، گرم و صمیمی برگزار کند.

 

 

Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

آخرین دیدگاه‌ها

 
چت در واتس آپ !