سایت در حال بارگذاری میباشد ،لطفا منتظر بمانید . (مهرماندگار)

دفتر ازدواج و دفتر عقد در جنوب تهران

روز عقد یکی از برترین و مهمترین روز های هر زوجی به شمار می آید، زیرا در این روز پیوند مقدسی بین زوجین صورت می گیرد که برای هر پسر و دختری اتفاقی تکرار نشدنی بوده و به این خاطر تاریخ و محل برگزاری این مراسم بسیار مهم است. برخی این مراسم را در منزل برگزار می کنند و برخی نیز به دنبال شیک ترین دفتر عقد جهت برگزاری آن در منطقه جنوب تهران هستند. ما در این مقاله قصد داریم این مکان مهم را تعریف کنیم، ویژگی هایی که باید یک دفتر ازدواج جنوب تهران یا دفتر ازدواج شیک در جنوب تهران باید داشته باشد و در ادامه یک دفتر عقد در جنوب تهران با همه برتری ها نسبت به سایر دفتر ازدواج جنوب تهران و دیگر مناطق به شما معرفی خواهیم کرد.

دفتر-عقد-شیک-جنوب-تهران--دفتر-عقد-شیک-آنوشاجنوب-تهران
دفتر-عقد-شیک-جنوب-تهران–دفتر-عقد-شیک-آنوشاجنوب-تهران
https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2021/04/دفتر-عقد-شیک-جنوب-تهران-دفتر-عقد-شیک-آنوشاجنوب-تهران.jpg

دفتر ازدواج جنوب تهران

به دفتر ازدواج محضر نیز گفته می شود، مکانی است که در آنجا توسط عاقد خطبه عقد عروس و داماد خوانده می شود و زوجین با هم محرم شده و این پیوند مقدس آغاز می شود. البته برخی از زوجین منزل را برای برگزاری این مراسم انتخاب می کنند که در مقایسه با محضر نه تنها هزینه های بیشتری را در بر خواهد داشت، بلکه هماهنگ کردن امکانات لازم از جمله فیلم بردار و عاقد و … با مشکل روبرو خواهد شد و نظم کافی از برگزاری مراسم گرفته می شود، بنابراین انتخاب یک دفتر ازدواج جنوب تهران مناسب می تواند، خاطرات به یاد ماندنی را از این روز تکرار نشدنی در ذهن زوجین و مهمانان ثبت کند. دفتر ازدواج شیک در جنوب تهران واقع در نازی آباد به راحتی این نیاز را فراهم می کند.

 

بیان چند پیشنهاد برای داشتن بهترین مراسم عقد در دفتر ازدواج شیک در جنوب تهران:

  • جهت رزرو دفتر عقد جنوب تهران؛ مناسب حتما یک ماه قبل از مراسم این کار را انجام دهید و اگر چنانچه روز خاصی را از جمله اعیاد مذهبی را برای برگزاری این روز انتخاب کردید، از چندین ماه قبل رزرو را انجام دهید زیرا در این روزها دفاتر عقد شلوغ بوده و امکان رزرو وجود ندارد.

  • حتما دقت داشته باشید که دفتر عقدی را انتخاب کنید که به محل زندگی شما نزدیک باشد که زوجین و مهمان ها بتوانند به موقع و به راحتی در آنجا حضور پیدا کنند.
  • چند روز قبل از مراسم لیست مهمان ها را با توجه به انتخاب دفتر ازدواج در جنوب تهران و ظرفیت آن، تهیه کنید که در روز پایانی فشار و استرس کمتری به عروس و داماد و خانواده ها وارد شود.
  • با انتخاب دفتر ازدواج شیک در جنوب تهران و ارائه شناسنامه های عروس و داماد و یک قطعه عکس می توان معرفی نامه به آزمایشگاه را تحویل گرفت و کارهای آزمایشگاه را انجام داد و این نکته مهم در اینجا قابل توجه است که جواب آزمایش تنها برای یک ماه اعتبار دارد.
  • چند روز قبل از عقد تمام مدارک لازم از جمله اصل کارت ملی عروس و داماد، عکس ۳*۴، برگه آزمایش، شناسنامه و کارت ملی پدر عروس و در صورت فوت پدر عروس گواهی فوت حتما باید در دسترس باشد، سند طلاق یا گواهی فوت در صورتی که عروس ازدواج قبلی داشته و فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی را در اختیار بزرگترها قرار گیرد که روز مراسم با مشکل مواجه نشوید.
  • چند روز قبل از مراسم حتما تمام شرط و شروط و میزان مهریه توسط طرفین مشخص شود و توافق صورت گیرد زیرا گاهی تعیین نکردن آن ها می تواند این روز مقدس را به به روزی تلخ برای زوجین تبدیل کند.
  • دقت داشته باشیم که مراسم عقد مانند عروسی نیست و لزومی ندارد که همه فامیل را دعوت کرد و تنها حضور بزرگترها در این مراسم کافی می باشد.
  • با توجه به نوسات بازار امروز، چند روز قبل از مراسم حتما همه هزینه های لازم را برآورد کنید که در روز پایانی با مشکل و کمبود پول مواجه نشوید.

سالن-عقد-شیک-جنوب-تهران-سالن-عقد-شیک-مهرماندگار
سالن-عقد-شیک-جنوب-تهران-سالن-عقد-شیک-مهرماندگار
https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2021/04/سالن-عقد-شیک-جنوب-تهران-سالن-عقد-شیک-مهرماندگار.jpg

معرفی دفتر عقد جنوب در تهران

دفاتر عقد زیادی در جنوب تهران وجود دارد اما دفتر عقد مهرماندگار با سابقه ۲۰ ساله در این زمینه یکی از بهترین و شیک ترین و مقرون به صرفه ترین دفتر ازدواج شیک جنوب تهران به شمار می آید که در ادامه برخی از ویژگی های آن را بیان می کنیم.

سفره عقد:

می توان گفت سفره عقد یکی از ملزومات هر دفتر عقد شیک به شمار می رود که باید بدرستی و زیبا تزیین شود زیرا جلوه خاصی به سالن عقد و حتی تأثیر بسیاری روی روحیه و شاد بودن عروس و داماد و مهمان ها را به دنبال دارد، بنابراین انتخاب دفتر ازدواج شیک در جنوب تهران که این ویژگی را داشته باشد، کار راحتی نیست، اما دفتر مهرماندگار به عنوان یک دفتر ازدواج شیک جنوب تهران واقع در نازی آباد به راحتی این نیاز مهم زوجین را برطرف می کند زیرا وسایل مربوط به سفره عقد به درستی و به جا با بهترین کیفیت چیدمان می شود.

نور پردازی:

هر سالن عقدی علاوه بر سیستم روشنایی، باید دارای نور پردازی جهت زیبایی و شکوه بیشتر سالن باشد که سالن مهر ماندگار با به کارگیری بهترین و مدرن ترین وسایل نورپردازی فضایی زیبا و به یادماندنی را برای مراجعه کنندگان به ارمغان می آورد.

گل آرایی و بادکنک آرایی:

وجود گل در فضای عقد، آرامش خاصی برای عروس و داماد و مهمان ها به دنبال دارد که در سالن مهرماندگار که یکی از شیکترین دفاتر عقد در جنوب تهران است، با به کار گیری گل‌های کاملا طبیعی و رنگ بندی های مناسب بادکنک توسط متخصصین سالنی شیک و زیبا را تزیین کرده و در خدمت عزیزان قرار می دهد.

سرو شیرینی، نوشیدنی و غذا:

در برخی از مراسم های عقد مهمان ها با شیرینی و انواع غذاها پذیرایی می شوند که تهیه کردن آن ها خارج از سالن عقد با مشکلات بی نظمی و کافی نبودن مواجه می شود. سالن عقد مهرماندگار با داشتن آشپزخانه های تخصصی و ارائه انواع غذاهای داخلی و خارجی پذیرای مهمان ها بوده که امتیازی ویژه برای این سالن به شمار می آید.

هزینه مناسب:

یکی از ویژگی های برتر دفتر عقد مهرماندگار امکان انتخاب وسایل این سالن با توجه به بودجه عروس و داماد بوده که می توانند با توجه به هزینه ها مراسمی شیک و با کیفیت داشت.

 

و در پایان می توان گفت اگر به دنبال یک دفتر ازدواج شیک در جنوب تهران با فضایی کاملا لوکس و شیک هستید، دفتر عقد مهرماندگار با فضایی ویلایی در منطقه نازی آباد در جنوب تهران، یکی از بهترین دفتر عقد جنوب تهران به شمار می آید که با مراجعه به سایت https://mehrmandegar.com می توان تمام امکانات و ویژگی های آن را مشاهده نمود و همچنین عروس و داماد بدون مراجعه حضوری به دفتر ازدواج جنوب تهران، این مکان زیبا را جهت برگزاری مراسم عقد خود انتخاب کنند.

Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

آخرین دیدگاه‌ها

 
چت در واتس آپ !