سایت در حال بارگذاری میباشد ،لطفا منتظر بمانید . (مهرماندگار)

دفتر ازدواج برای ثبت ازدواج اتباع

دفتر-ازدواج-برای-ثبت-ازدواج-اتباع-دفتر-ازدواج-مهرماندگار

امروزه پیدا کردن یک دفتر ازدواج برای ثبت ازدواج اتباع چندان هم آسان نیست. اگر به دنبال بهترین دفتر ثبت ازدواج اتباع و صدور دفتر ازدواج اتباع هستید، پیشنهاد ما به شما دفتر ازدواج مهر ماندگار است.

ازدواج برای اتباع خارجی

ایران از ازدواج مردم از هر ملیت استقبال می کند ، مشروط بر اینکه زوجین مجوزهای قانونی لازم را کسب کرده باشند. دفتر ازدواج مهر ماندگار برای انجام مقدمات قانونی برای افرادی که تحت کنترل مهاجرت هستند و مایل به ازدواج هستند تعیین نشده است.

جزئیات

تا زمانی که این کار قانونی باشد و اخطار داده نشود ، یک زن و شوهر می توانند در هرجای ایران ، از جمله دفاتر ثبت نام تعیین شده ، ازدواج کنند. بنابراین ازدواج اتباع خارجی در ایران امکان پذیر است.

اطلاعیه ازدواج

الزامات اعلامیه ازدواج ممکن است برای زوجینی که تحت کنترل مهاجرت هستند و ممکن است دوره اخطار آنها از ۲۸ روز به ۷۰ روز افزایش یابد ، متفاوت باشد. هزینه که قابل استرداد نیست ، با توجه به وضعیت مهاجرت شما متفاوت خواهد بود.

بهترین-دفتر-ثبت-ازدواج-اتباع-دفتر-عقد-مهرماندگار
https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2021/06/بهترین-دفتر-ثبت-ازدواج-اتباع-دفتر-عقد-مهرماندگار.jpg

همسر خارجی با شوهر ایرانی

مدارک زیر برای ثبت ازدواج لازم است:

۱. فرم ثبت نام مربوطه.

۲. اسناد ۱ ، ۲ ، ۴ ، ۵ ، ۷ ، ۹ ، ۱۰ و ۱۱ مربوط به ازدواج شوهر ایرانی با همسر خارجی.

۳. ۴ عکس از همسر.

۴. رضایت رسمی پدر همسر.

۵. گذرنامه همسر.

۶. شناسنامه همسر.

شوهر ایرانی با همسر خارجی

مدارک زیر برای ثبت ازدواج لازم است:

۱. شناسنامه های جدید زوجین.

۲. اصل گذرنامه زوجین.

۳. ۱۲ عکس از همسر (با حجاب)

۴. ۴ عکس از شوهر (بدون کلاه و عینک)

۵. اصل سند ازدواج مذهبی.

۶. گواهی تبدیل زن به اسلام اگر شوهر مسلمان باشد.

۷. اصل سند ازدواج انگلیسی.

۸. همسر کامل گواهی تولد انگلیسی

۹. اصل گواهی بهداشت از یک پزشک برای زوجین.

۱۰. فرم ثبت نام مربوطه

نکته مهم: اگر شما با همسر خارجی ازدواج کرده اید ، طبق قانون همسرتان ایرانی است و او باید برای شناسنامه ایرانی و گذرنامه ایرانی اقدام کند. لطفا توجه داشته باشید که صدور ویزا برای کسانی که ایرانی محسوب می شوند امکان پذیر نیست.

همسر ایرانی با شوهر خارجی

مدارک زیر برای ثبت ازدواج لازم است:

۱. شناسنامه های جدید زوجین.

۲. اصل گذرنامه شوهر.

۳. اصل گذرنامه همسر.

۴. شناسنامه کامل انگلیسی شوهر.

۵. ۸ عکس از زن و شوهر (خانم ها با حجاب)

۶. اصل گواهی بهداشت از پزشک برای زوجین.

۷. گواهی شغل (نامه ای از حسابدار یا وکیل)

۸. اصل سند ازدواج مذهبی.

۹. اصل سند ازدواج انگلیسی.

۱۰. گواهی تبدیل شوهر به اسلام اگر همسر مسلمان باشد.

۱۱. رضایت پدر که اگر پدر در آن حضور نداشته باشد ، باید توسط دفتر سوابق حیاتی وزارت امور خارجه ایران تأیید شود. (اگر پدر از دنیا رفته است ، باید گواهی فوت پدر ارائه شود)

۱۲. فرم ثبت نام مربوطه

۱۳. گواهی سو پیشینه غیر کیفری برای شوهر که باید توسط پلیس محلی تأیید شود.

۱۴تعهد شوهر برای دادن نفقه و هزینه سفر یکبار مصرف به ایران ، یا رضایت همسر برای ترک این حق.

۱۵. گواهی اساسنامه غیر نظامی برای شوهر اگر در سند ازدواج قید نشده باشد.

۱۶. پرداخت ۱ پوند سند ازدواج.

زمان لازم برای صدور سند ازدواج به تعداد و پرونده متقاضیان بستگی دارد و زمان خاصی ذکر نشده است.

مهر ماندگار، یک دفتر ازدواج برای ثبت ازدواج اتباع است که اگر به دنبال بهترین دفتر ثبت ازدواج اتباع و یا صدور دفتر ازدواج اتباع افغان هستید، ما آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

ازدواج اتباع خارجی با ایرانیان بومی

طبق قانون مدنی ایران ، ازدواج یک زن ایرانی با یک مهاجر خارجی به اجازه ویژه دولت ایران بستگی دارد. صدور مجوز ازدواج با یک زن ایرانی با تبعه خارجی به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران تفویض شده است. در عمل ، این بدان معناست که زنان ایرانی باید حق ازدواج با مسلمانان غیر ایرانی را داشته باشند. قانون مدنی ایران ازدواج زنان مسلمان با مردان غیر مسلمان را منع کرده است. حدود ۷۰ هزار ازدواج بین زنان ایرانی و مردان افغان در سازمان ثبت احوال کشور ثبت نشده است. در همین حال ، وزارت کشور ایران اعلام کرده است که همه ازدواج ها بین زنان ایرانی و مردان افغانستان پس از سال ۲۰۰۱ غیرقانونی بوده است. در مقابل ، مردان ایرانی می توانند بدون اجازه وزارت کشور با زنان مسلمان یا زنان غیر مسلمان یا زنان ایرانی یا غیرایرانی ازدواج کنند تا با یک خارجی در ایران ازدواج کنند.

زنان ایرانی که در خارج از کشور زندگی می کنند ممکن است بخواهند با مردان خارجی ازدواج کنند. اما بدون اجازه ثبت اتحادیه ، ازدواج آنها توسط قانون ایران پذیرفته نخواهد شد. ازدواج اتباع خارجی با بومیان ایران منوط به شرایط ذکر شده است.

شرایط ازدواج اتباع خارجی با اتباع ایرانی

برای ازدواج اتباع خارجی با اتباع ایرانی ، تفاوت عمده ای در جنسیت وجود دارد. ازدواج یک مرد خارجی با یک زن ایرانی در ایران شامل پذیرش یک زن و شوهر در دین مبین اسلام و اخذ مجوز ویژه از دولت ایران است. اجازه ازدواج با یک زن ایرانی با یک مرد خارجی توسط وزارت کشور ایران صادر می شود و هیچ یک از پیمانکاران ازدواج ، بدون این اجازه خاص ، حق تشکیل ازدواج خارجی با اتباع ایرانی در این موارد را ندارد. اما ازدواج بیگانگان با اتباع ایرانی با ازدواج مرد ایرانی متفاوت است. زن خارجی که بدون هیچ شرطی از مسلمان بودن درخواست ازدواج با یک مرد ایرانی را داشته باشد ، هیچ اجازه ای از دولت ایران ندارد. با ازدواج زن تبعه خارجی با مرد ایرانی ، تابعیت ایرانی به همسر اعطا می شود ، اما اعطای تابعیت به خارجی که زن ایرانی انتخاب شده باشد ، تحت شرایط خاصی است.

بهترین دفتر ثبت ازدواج اتباع، مهر ماندگار، یک دفتر ازدواج برای ثبت ازدواج اتباع است که با خدمات گسترده و قیمت مناسب خود زبانزد می باشد. برای صدور دفتر ازدواج اتباع نیز می توان به دفتر ازدواج مهر ماندگار مراجعه کرد.

*با مراجعه به مهر ماندگار، مهر را در زندگی خود ماندگار کنید.*

Share:

دیدگاه ها

۲ دیدگاه ها

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

آخرین دیدگاه‌ها

 
چت در واتس آپ !