سایت در حال بارگذاری میباشد ،لطفا منتظر بمانید . (مهرماندگار)

دفتر عقد و ازدواج لاکچری تهران

دفتر عقد تهران-دفتر عقد مهرماندگار

اگر در آستانه ازدواج قرار دارید و مشغول برنامه ریزی برای برگزاری مراسم دفتر عقد در تهران هستید، ممکن است در زمان انتخاب دفتر عقد و ازدواج تهران سردرگم باشید. برای انتخاب دفتر عقد لاکچری تهران چند فاکتور مهم را باید به دقت بررسی کنید، بدین ترتیب انتخاب برایتان بسیار راحت‌تر خواهد شد.

قطعا هزینه مراسم و بودجه‌ای که برای برگزاری مراسم در نظر گرفته‌اید برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین در زمان انتخاب دفتر عقد باید بیشتر دقت کنید و پس از برآورد هزینه‌ها برای مراسم برنامه ریزی کنید. با توجه به مشکلات اقتصادی موجود بهترین انتخاب دفتر عقد شیک در تهران است.

مراسم عقد و عروسی از جمله مراسم کهن و قدیمی در فرهنگ ما ایرانیان است و با شادی و سرور همراه است. این جشن در ایام گذشته در منازل برگزار می‌شد و عاقد برای جاری کردن خطبه عقد به منزل پدری عروس می‌رفت و پس از اینکه مراسم عقد کنان تمام می‌شد، مراسم شیرینی خوران و رقص و پای کوبی برگزار می‌شود. اما امروزه نوع برگزاری مراسم با گذشته تفاوت دارد.

البته برخی از افراد هنوز هم طبق سنت گذشته مراسم عقد کنان را در منزل برگزار می‌کنند، اما بیشتر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند مراسم عقد در شیکترین دفتر عقد تهران برگزار شود و تنها اقوام درجه یک را برای مراسم دعوت می‌کنند و پس از آن مراسمی را تحت عنوان مراسم نامزدی یا جشن عقد در تالار برگزار می‌کنند.

دفتر ازدواج نازي آباد

یکی از پراسترس ترین مواردی که برای برگزاری مراسم عقد ذهن عروس و داماد را درگیر می‌کند، انتخاب دفتر عقد در تهران است. عروس و داماد دوست دارند مراسم بی نقص و با شکوهی داشته باشند و یک روز به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنند. به همین دلیل در این مورد با وسواس بیشتری عمل می‌کنند. زیبا بودن اتاق عقد، شیک بودن سفره عقد و تزئینات آن از جمله مواردی است که در زمان انتخاب دفتر عقد شیک بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

در دفتر عقد تهران، مجموعه‌ای از دفاتر عقد مهرماندگار، عروس و داماد را با دل‌بازی و مهربانی به پذیرایی از شام دعوت می‌کنند. اینجا به همراه هزینه‌هایی مقرون به صرفه، یک فرصت زیبا و غافلگیرانه برای آنها فراهم می‌آورد تا با هم به سمت شروع مهمانی زندگی عروسی حرکت کنند. در محضرخانه‌های ازدواج اینجا، حس مهربانی و محبت زوج‌ها را فراهم می‌آورند و آنها را به یک تجربه‌ی مهرماندگار و بی‌نظیر ترغیب می‌کنند.

مراسم عقد دردفتر عقد لاکچری تهران در ساعت مقرر با حضور مهمانان آغاز می‌شود و پس از اینکه عروس پس از سه بار پرسش عاقد جواب بله را اعلام کرد، از مهمانان با شیرینی و نوشیدنی پذیرایی می‌شود و هدایا به عروس و داماد اهدا می‌شود. اگر شما نیز دوست دارید مراسم عقدتان را در دفتر عقد مهرماندگار برگزار کنید می‌توانید از طریق سایت https://mehrmandegar.com/ اطلاعات لازم را کسب نموده و برای رزرو دفتر اقدامات لازم را انجام دهید.

چند نکته مهم در مورد انتخاب دفتر عقد در تهران و برنامه ریزی مراسم عقد

  • اولین فاکتور برای انتخاب دفتر عقد تهران مسافت دفتر تا منزل عروس و داماد و اقوام است. مسیر رسیدن به دفتر عقد باید به صورتی باشد که رفت و آمد برای مهمانان راحت باشد. اگر مسیر منتهی به دفتر عقد ترافیک سنگینی داشته باشد مهمانان اذیت خواهند شد و ممکن است نتوانند به موقع برای مراسم حاضر شوند.اگر می‌خواهید در روز عقد به آرایشگاه بروید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که فاصله آرایشگاه تا دفتر عقد تهران به اندازه‌ای باشد که بتوانید به موقع و در ساعت مشخص شده به دفتر عقد مهرماندگار برسید.

  • نکته دیگر ظرفیت دفتر عقد لاکچری است. پیش از اینکه برای رزرو دفتر عقد خوب تهران اقدام کنید، باید تعداد مهمانانی که می‌خواهید برای مراسم دعوت کنید را مشخص کنید. معمولا برای مراسم عقد از اقوام درجه یک و بزرگان فامیل دعوت می‌شود. اما اگر ظرفیت دفتر بیشتر باشد، می‌توانید از دوستان خود نیز دعوت کنید تا در مراسم شما حضور داشته باشند.
  • نکته دیگر نوع چیدمان سفره عقد است. اجزای موجود در سفره عقد را به دقت بررسی کنید. ظروفی که در سفره قرار داده شده است، نوع چیدمان آنها، نحوه گل آرایی و شمع آرایی و … را به دقت بررسی کنید و اگر چیدمان دیگری مد نظرتان است به مدیریت مجموعه اطلاع دهید. اگر سبک خاصی مد نظرتان است می‌توانید از ظروفی که در سفره عقد استفاده می‌شود دیدن کنید و ظرف مورد علاقه خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال برخی از افراد علاقه مند به سبک سنتی هستند و ظروف مسی یا سفالی را انتخاب می‌کنند. برخی دیگر ظروف کریستال و سبک مدرن را می‌پسندند. 
  • اگر می‌خواهید آینه و شمعدان را با خود به محضر ببرید، حتما به مدیر دفتر عقد و ازدواج تهران اطلاع دهید تا فضایی را برای قرار دادن آینه و شمعدان در نظر بگیرند. برخی اعتقاد دارند که آینه و شمعدان باید متعلق به خود عروس و داماد باشد. به همین دلیل پیش از مراسم آینه و شمعدان را خریداری کنید و آن را با هماهنگی پرسنل به دفتر ببرید. برخی از خانواده‌ها مطابق با رسم و رسوم قدیم دوست دارند چادر سفید بر سر کنند، عروس می‌تواند چادر سفید را همراه با خود به دفتر عقد آورده و در زمان جاری شدن خطبه عقد چادر را بر سر کنید.
  • اگر دوست دارید برای مراسم کیک داشته باشید، بهتر است یک ماه پیش از مراسم به قنادی بروید و کیک مورد نظرتان را برای روز عقد سفارش دهید. مدل کیک را می‌توانید از آلبوم قنادی یا مدل‌های موجود در اینترنت انتخاب کنید. طعم کیک و مواد روی کیک را به گونه‌ای انتخاب کنید که مطابق با سلیقه همه افراد باشد و همه از خوردن کیک لذت ببرند. اگر طعم خاصی مد نظرتان است، می‌توانید یکی از طبقات کیک را مخصوص خود و با طعم دلخواهتان سفارش دهید. کیک عقد را معمولا در پایان مراسم می‌برند و آن را میان مهمانان تقسیم می‌کنند. گاهی ممکن است مهمانان نخواهند کیک را در دفتر میل کنند، به همین دلیل به خاطر داشته باشید که جعبه‌های کوچکی را تهیه کنید که در صورت نیاز کیک را درون آن قرار دهید و به مهمانان بدهید.

https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2022/09/wedding-cake.jpg

  • اگر قصد دارید لباس عقد خود را برای دوخت سفارش دهید بهتر است چند ماه زودتر اقدام کنید تا خیاط بتواند لباستان را به موقع آماده کند. در زمان خرید پارچه دقت داشته باشید که رنگ آ با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد. اگر می‌خواهید رنگ لباستان را با رنگ لباس داماد ست کنید باید رنگی را انتخاب کنید که برای هر دو شما مناسب باشد. برای ست کردن لباستان می‌توانید از جزئیات کمک بگیرید. به عنوان مثال رنگ کراوات داماد با رنگ لباس عروس ست باشد. یا رنگ پیراهن داماد در طیف رنگی رنگ لباس عروس باشد. از طیف تیره و روشن استفاده کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.
  • در زمان خرید پارچه یا انتخاب لباس دقت داشته باشید که لباس عقد باید ساده و رسمی باشد. لباسی که برای دفتر عقد تهران انتخاب می‌شود باید به صورتی باشد که برای شما محدودیتی ایجاد نکند. لباس باید به صورتی باشد که در زمان امضا کردن دفتر دست و پاگیر نباشد. همچنین پس از تمام شدن مراسم و خارج شدن از دفتر نیازی به عوض کردن لباس نداشته باشید.
  • اگر به گل آرایی علاقه مند هستید، می‌توانید از دفتر عقد مهرماندگار بخواهید تا از گل‌های مورد علاقه شما در گل آرایی اتاق عقد استفاده کنند. گل‌های استفاده شده در اتاق عقد را می‌توانید برای دسته گل نیز استفاده کنید. بهتر است از گلهایی با رنگ ملایم استفاده کنید. طیف رنگی گلاها را می‌توان متناسب را رنگ لباس عروس نیز هماهنگ نمائید. برای تزئین کیک نیز می‌توانید به قناد بگوئید تا از همان گل‌ها استفاده کند. بهتر است از گلهای ظریف و کوچک استفاده کنید. این گلها برای تزئین دکور، سفره عقد و کیک مناسب هستند.

https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2022/09/Flower-decoration.jpg

  • شمع آرایی نیز از دیگر مواردی است که موجب زیباتر شدن اتاق عقد و سفره عقد دفتر عقد و ازدواج تهران می‌شود. اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد حتما در مورد آن با مجموعه صحبت کنید و طرح مورد نظرتان را با آنها در میان بگذارید. اگر دوست دارید تعداد شمع‌هایی که در اتاق روشن می‌شود بیشتر باشد می‌توانید تعداد شمع بیشتری سفارش دهید و یا تعداد مورد علاقه خود را با خود به همراه ببرید.
  • هزینه دفتر عقد در تهران بسته به خدمات و امکاناتی که در نظر گرفته‌اید متغیر خواهد بود. اگر مراسم خاصی مد نظرتان است و امکانات پذیرایی بیشتری می‌خواهید باید با مدیر مجموعه در میان بگذارید. اگر برای پذیرایی از مهمانان منوی خاصی مد نطرتان است می‌توانید پیش از مراسم خوراکی‌های مورد نظرتان را تهیه کنید و در اختیار پرسنل قرار دهید تا پس از اتمام مراسم عقد از مهمانان پذیرایی شود.
  • برخی از خانواده‌ها مطابق با آداب و رسوم ایرانی سائیدن قند بر سر عروس و داماد را خوش یمن می‌دانند و به همین دلیل همراه با خود یک پارچه سفید و کله قند را تهیه کرده و با خود به دفتر عقد شیک در تهران می‌برند. اگر مراسم خاصی دارید بهتر است تمامی آنها را با جزئیات برای مدیر مجموعه توضیح دهید تا پرسنل امکانات لازم برای برگزاری مراسم را فراهم نمایند.
  • پس از اینکه دفتر را رزرو نمودید باید یک ماه پیش از روز عقد معرفی نامه آزمایش ازدواج را از دفتر دریافت نموده و برای انجام آزمایش به آزمایشگاه تعیین شده توسط دفتر عقد و ازدواج تهران مراجعه نمائید. این آزمایش الزامی است و در روز عقد همراه با مدارک باید به عاقد تحویل داده شود. آزمایشی که برای پیش از ازدواج تعیین شده است شامل آزمایش اعتیاد، آزمایش ایدز و انواع بیماری‌های مقاربتی و … می‌باشد. همچنین یک جلسه کلاس آموزش خانواده نیز پس از انجام آزمایش باید پشت سر گذاشته شود تا زوجین با مسائل اولیه روابط زناشویی آشنا شوند.

یک هفته پیش از روز عقد مدارک مورد نیاز برای ثبت عقد را آماده کنید. مدارکی که برای روز عقد باید آماده کنید عبارتند از:

  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی عروس؛
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی داماد؛
  • عکس ۳ در ۴ عروس؛
  • عکس ۳ در ۴ داماد؛
  • جواب آزمایش پیش از ازدواج؛
  • اصل و کپی شناسنامه پدر عروس؛
  • گواهی فوت پدر در صورتی که پدر عروس فوت کرده باشد؛
  • اجازه دادگاه برای ازدواج در صورتی که پدر عروس با ازدواج مخالف باشد؛
  • گواهی فوت همسر یا سند طلاق برای عروس؛
  • اصل شناسنامه شاهدین عقد.

دفتر عقد خوب تهران-دفتر عقد مهرماندگار
دفتر عقد خوب تهران-دفتر عقد مهرماندگار
https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2022/09/دفتر-عقد-ارزان-تهران-دفتر-عقد-مهرماندگار.jpg

هزینه برگزاری مراسم عقد در دفتر عقد و ازدواج تهران چقدر خواهد بود؟

دفاتر عقد معمولا برای هزینه دفتر عقد تهران تعرفه‌ای را مشخص نموده‌اند که می‌توانید با سوال درباره هزینه‌ها برای روز عقد برنامه ریزی کنید. البته دفاتر عقد با توجه به امکانای که در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهند و خدماتی که ارائه می‌شود هزینه نهایی را تعیین خواهند نمود. به عنوان مثال اگر پذیرایی خاصی مد نظرتان باشد، گل آرایی بیشتری برای اتاق عقد سفارش دهید، نیوری خدماتی ویژه‌ای برای پذیرایی از مهمانان درخواست کنید، بخواهید در مراسم شما موسیقی زنده پخش شود، درخواست عماسی و فیلم برداری داشته باشید و … باید هزینه هر یک را به صورت جداگانه حساب کنید.

در دفتر عقد ارزان تهران خدماتی از قبیل عکاسی و فیلم برداری توسط تیم حرفه‌ای و متخصص با قیمتی مقرون به صرفه ارائه خواهد شد و فایل آنها در اختیار عروس و داماد قرار می‌گیرد.

هزینه دفتر عقد تهران در برخی از خانواده‌ها بر عهده خانواده عروس است و در برخی از فرهنگ‌ها بر عهده خانواده داماد می‌باشد. البته برخی از خانواده‌ها با یکدیگر توافق می‌کنند و هزینه مراسم عقد میان خانواده‌ها تقسیم می‌شود. هزینه مراسم عقد شامل هزینه دفتر، هزینه لباس و حلقه، هزینه پذیرایی، آرایشگاه، هدایای سفره عقد و … می‌باشد برخی از آنها بر عهده داماد است و برخی دیگر بر عهده خانواده عروس می‌باشد.

سخن پایانی؛

روز عقد روزی خاطره انگیز و مهم برای عروس و داماد است و به همین دلیل انتخاب دفتر عقد در تهران و نحوه برگزاری مراسم برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اینکه مراسم شما بی نقص باشد از چند ماه قبل‌تر تمام جزئیات مراسم و هر چیزی که در ذهن دارید را یادداشت کنید. با یادداشت کردن جزئیات و تمامی خریدهای لازم برای روز عقد می‌توانید از انجام کارها در زمان مناسب اطمینان حاصل کنید و دیگر نگران کارهای انجام نشده یا فراموش شده نخواهید بود.

زمان مناسب برای رزرو آرایشگاه، سفارش کیک، خرید لباس، خرید حلقه و … را همراه با هزینه‌هایی برای هر یک برآورد نموده اید را به صورت جداگانه یادداشت کنید تا بتوانید مخارج را نیز کنترل کنید. مهم این است که مراسمی به یاد ماندنی برگزار کنید به همین دلیل این موضوع مهم نیست که چقدر هزینه کنید و یا لباس خیلی گران بپوشید. بهتر است در این شرایط سخت اقتصادی کمی از هزینه‌های اضافی بکاهید. شاد و خوشبخت باشید.

Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

آخرین دیدگاه‌ها

 
چت در واتس آپ !