سایت در حال بارگذاری میباشد ،لطفا منتظر بمانید . (مهرماندگار)
سالن-عقد-شیک-سالن-عقد-شیک-مهرماندگار

ازدواج در تمامی ادیان و فرهنگ ها یک پیمان آسمانی و از بهترین و دوست داشتنی ترین رسومات بشر است و وجه تمایزی بزرگ بین انسان و سایر مخلوقات خداوند است. زیرا انسان با رسم ازدواج و قبل از آن عقد اهمیت این امر را نمایان می سازد، زیرا آغاز زندگی مشترک بدون رسم و آیین هم ممکن است، اما برپایی آن با این رسوم به آن معنا و رنگ و بوی دیگری خواهد داد. به همین دلیل برگزاری مراسم در سالن عقد و دعوت مهمانان به بهترین سالن عقد می‌تواند رنگ و بوی دیگری به مراسم عقد ببخشد. با برگزاری جشن عقد در سالن عقد تهران مراسمی باشکوه و به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

پیمانی با حضور فرشتگان که در نزد خداوند متعال بسیار عزیز و دوست داشتنی است . ازدواج را سنت پیامبر دانسته اند و از راه های ماندگاری اخلاق و تحکیم بنیان های انسانی و استحکام نهادی بسیار مهم به نام خانواده . مهر ماندگار یک سالن عقد شیک در جنوب تهران در محله اصیل و با قدمت و فرهنگ نازی آباد  است .

درست در جایی که هر آنچه ممکن است شما در اعیانی ترین و زیبا ترین و باسلیقه ترین سالن عقد پییدا نکنید، در سالن عقد د ر آن می توانید جستجو نمایید و حتما  بیابید.

سالن عقد شیک و مهرماندگاری که در اینجا ارائه می‌شود، فراتر از یک محل عادی برگزاری مراسم است. با چیدمان زیبا و دلپذیر سفره عقد نو، این سالن به عروس و دامادان امکان می‌دهد تا در آغازی پر از خاطرات خوش به یک زندگی مشترک بپردازند. همچنین، داشتن جای پارک فراهم شده در اطراف سالن، این مکان را برای مهمانان راحت و دسترسی‌پذیر می‌کند، بدین ترتیب خاطرات آنها را به یاد ماندنی می‌سازد.

سالن عقد مهر ماندگار؛ خاطره ای ماندگار

سالن عقد مهر ماندگار می کوشد خاطره عشق شما را تا همیشه با بهترین نماها و جلوه ها ماندگار کند و با آغاز رویایی یک زندگی مشترک شما را به استقبال یک خوشبختی مدام هدایت نماید .

فراموش نکنید که با انتخاب یک سالن عقد شیک همانند سالن عقد مهرماندگار خاطره عقد شما تبدیل به یکی ا ز زیباترین خاطرات عمر شما می شود و عقد از یک مراسم رسمی که حتی به انداختن چند عکس خوب نیز ممکن است، منتهی نشود خود تبدیل به مراسمی با شکوه و به یاد ماندنی و مجلل می شود .

سالن عقد با شام با تمام وجود به دنبال خاطره سازی است. پس با این سالن عقد شیک  آشنا شوید و بهترین خاطره عمرتان را در نزد ما تجربه نمایید . مهرماندگار مهرتان را زیبا و ماندگار خواهد نمود و از هر اتفاقی در روز عقد برای شما یک خاطره خلق خواهد نمود .

سالن-عقد-شیک-تهران-سالن-عقد-شیک-مهرملندگار
سالن-عقد-شیک-تهران-سالن-عقد-شیک-مهرملندگار
https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2021/03/سالن-عقد-شیک-تهران-سالن-عقد-شیک-مهرملندگار.jpg

 

سفره عقد ایرانی، سفره عقد اسلامی، سفره عقد شیک . همه و همه در سالن عقد شیک مهر ماندگار .  

از دیرباز رسم ایرانیان و جهانیان بر این بوده است که خطبه عقد در مکانی خاص و پاکیزه و آراسته خوانده شود تا برای زندگی پیش رو خوش یمنی و میمنت و خاطرات زیبا به ارمغان بیاورد .

سفره عقد ایرانی حتی قبل از ورود اسلام هم سلوک و آیین های خود را داشته است با ورود اسلام به ایران اجزایی بر آن افزوده شده است که شاید مهمترین آنها که کوشیده ایم تا حد امکان بصورت شیک و مدرن دراین سفره زیبای سنتی افزوده و دیده شوند .

رسومی زیبا و نمادین چون خواندن قرآن و دست بوسی بزرگتر ها و اجازه از انان و رقص و پایکوبی و موسیقی و ساییدن قند و سه بار خواند خطبه عقد و…

برای اطلاع از هزینه سالن عقد با مدیریت مجموعه تماس حاصل فرمائید.

فسلفه اجزای موجود در سفره عقد بهترین سالن عقد

همه و همه از رسوم مانده پس از گذر هزاره ها و قرن ها و دهه هاست. ما این رسوم زیبا را با ملزومات سفره عقد تا جای ممکن برای تدارک بهترین اتفاقات ترکیب نموده ایم برخی ازین ملزومات سنتی که معمولا دارای تعاریف و تعابیر خاص خود می باشند عبارتند از :

 

  • قران مجید و ادعیه دینی مرتبط و جانماز و سجاده و مهر و تسبیح : پس از ورود اسلام به ایران و پذیرش ان با آغوش باز از سوی ایرانیان حق طلب قران وارد زندگی ایرانیان شد و به عنوان عضوی از سفره های شادی ایرانیان از جمله سفره عقد و هفت سین پذیرفته شد. قرآن را به جهت انعکاس زیبایش مقابل آیینه ای تمام نقره ای قرار داده ایم تا زیباترین جلوه به این معجزه بزرگ الهی در زیبا ترین روز داده شود . با بهترین امید ها و آرزوها در سایه الطاف حق تعالی برای شما که بهترین ها هستید .
  • آیینه و شمع دان شیک در سالن عقد شیک مهرماندگار:با مفهوم بازتاب زیبایی و نور در زندگی ایرانیا ن آیینه و شمعدان به اصل جدایی ناپذیر زندگی ایرانیان تبدیل شده است. در سفره عقد مهرماندگار نیز سالن عقد تهران، بهترین آیینه و شمعدان ها از انواع مختلف از جمله نقره و برنز و … را تدارک دیده است. همه و همه با میمنت و مبارکی در زندگی زوجین عزیز مهمان سالن عقد مهر ماندگار.
  • شاخه نبات و شیرینی : این دو نماد شیرینی و حلاوت در زندگی ایرانیان است و از اجزای همیشگی سفره های عقد که ما نیز در تدارکش کم نگذاشته ایم به این امید که تا همیشه ایامتان به کام باشد و کامتان شیرین .
  • عسل: عسل اوج حلاوت و شیرینی و نماد سلامت و طبیعت است و به عنوان یکی از مفیدترین مواد غذایی روی زمین در زمان عقد توسط زوجین به همدیگر نوشانده می شود . این رسم هنوز هم پس از سال ها باقی مانده و از لحظات شیرین و پر لبخند روز عقد و سفره عقد است .زندگی تان همیشه و تا ابد پر از عسل و سلامت و شیرینی باد .
  • آجیل : گردو و فندوق و پسته و… نماد سلامت و عمر و فایده و لذت بردن از زندگی است این اجزا باید در سفره عقد گنجانده شوند و سالن عقد زیبا در تهران نیز از این مهم غفلت ننموده است .البته از بهترین ها .
  • اسپند : نماد طهارت و پاکسازی است و البته دود کردن آن در اسپند دود کن های خوش رنگ و لعاب مهمترین راه مقابله ایرانیان با چشم زخم و از اجزای همیشگی سفره عقد ایرانیان از دیر باز تا کنون . به این امید که تا ابد کامروا باشید و چشم بد از تمامی خوبی های زندگی تان دور و کور باد . ان شا الله .
  • حلقه ازدواج و جا حلقه ای : به رسم زیبا و نمادین تمام جهانیان ایرانیان نیز به نماد پیوندی ماندگار و اتصال دو انسان به یک دیگر در روز عقد حلقه های ازدواج را طبق رمی قدیمی به انگشت حلقه همدیگر وارد می کنند، از نظر نمادین چون هر دو این کار را انجام می دهند در واقع هر دو طرف ازدواج با این حلقه ملزم به تعهد اخلاقی به یکدیگر می شوند. حلقه ها در سفره های شیک همانند سالن عقد شیک مهر ماندگار در جا حلقه ای شیک و چشم نوازی قرار داده می شوند.
  • میوه و شیرینی : بزم نیکوی عقد در آیین ایرانیان با میوه و شیرین یبه نماد شیرینی و سلامت تکمیل می شود . امری که ما نیز از بهترین های آن تهیه نموده ایم . در کنار میوه و شیرینی بهترین و مرغوب ترین گل های طبیعی تهیه شده از بهترین گل خانه های ایران زمین بزرم شما و عزیزان تان را آراسته به گل و عطر و جاذبه بی نظیرش خواهد نمود . همیشه گل باشید اما عمرتان نه!
  • مهمترین ها …. : تمامی آنچه گفته شد را می شود در تمامی سفره های عقد موجود دید اما سالن عقد شیک مهر ماندگار به عنوان سالن عقد شیک در تهران می کوشد بهترین ها را به بهترین روش با بهترین دیزاینر ها برای شما تهیه نماید و اصلا به ساده ترین و کمترین ها قانع نمی شود .شما معجزه بهترین و به روز ترین طراحی و چیدمان و اوج هنر دکوراسیون و دیزاین داخلی را همراه با بهترین متریال و مواد اولیه در یک جا در سالن عقد جنوب تهران خواهید دید .

سالن عقد تهران؛ سالن عقد شیک در نازی آباد

اصولا تعریف اولیه ما از از سالن عقد مکانی نسبتا رسمی با یک سفره و حجله نه چندان شیک است که در آن خطبه عقد خوانده می شود و متعاقب آن یک مراسم خیلی ساده و چند عکس یادگاری و امضا چندین برگه و سند و…

اما سالن عقد مهرماندگار به چیزی فراتر از یک ثبت رسمی می اندیشد و برای شما خاطره سازی می کند. ما با جدیدترین متد صحنه آرایی و سفره آرایی سالن عقد شیک مهر ماندگار را برای شما طراحی نموده ایم .

سالن عقد مهر ماندگار ساختمانی شیک و زیبا با بهترین امکانات برای ثبت خاطره عقد شما است و به همین دلیل توجه شما را جلب می نماییم به امکانات و آپشن های بی نظیر بهترین سالن عقد یعنی مهرماندگار .

 

ما در سالن عقد مهرماندگار برای کسب اوج رضایت شما چه امکاناتی را فراهم ساخته ایم ؟

  •  سفره عقد مهر ماندگار: وقتی سخن از سالن عقد شیک تهران به میان می آید قطعا باید امکانات آن سالن فراتر از یک سالن معمولی باشد . یکی از نخستین و مهمترین امکانات یک سالن عقد شیک داشتن یک سفره عقد منحصر به فرد است چون قرار است بهترین خاطرات شما در کنار همین سفره رقم بخورد و ماندگارترین فیلم ها و عکس ها در همین نقطه ثبت و ضبط شوند . سالن عقد شیک مهر ماندگار با افتخار به سفره عقد بی نظیرش می نازد .سفره عقد مهر ماندگار نه تنها در طراحی و دیزاین بی نظیر است که در اتفاقی بی نظیر تماما از نقره می باشد . درخشش بی نظیر نقره با هنر دست بهترین صنعت کاران سفره ای را در سالن عقد شیک جنوب شهر تهران خلق نموده که د رکمتر جایی می توان مشابه آن را مشاهده نمود . درخشش بی نظیر نقره و اشیاء بسیار شیک سفره جلوه ای چشم نواز را برای شما خلق نموده است که بسیار فراتر از انتظار ما از یک سفره عقد است . شما در مهر ماندگار زیباترین خاطرات را در کنار همین سفره خلق خواهید نمود .

  • عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای در کنار سفره شیک سالن عقد خوب تهران؛ واقعیت این است که زیباترین جلوه های بصری هم در صورت عدم ثبت مناسب در همان زمان یا در زمانی کوتاه فراموش خواهند شد اما برای رفع این نقصان و ایراد سالن عقد با شام به گونه ای دیگر می اندیشد . ما حرفه ای ترین کادر عکاسی و فیلم برداری را با بهترین و به روز ترین دوربین ها و لنز ها و امکانات در سالن شیک عقد مهر ماندگا ر در کنار دست شما زوج خوشبخت قرار داده ایم . هزینه ورودی اتلیه عکاسی ما صفر است و شما تنها هزینه تعداد عکس های با کیفیت مهر ماندگار را پرداخت خواهید نمود . کادر خاطره ساز سالن عقد شیک در تهران بهترین پیشنهادات و به روز ترین مدل ها و متد عکاسی را به شما پیشنهاد خواهند داد و با تجربه گران بها و امکانات روز .

عکاسی در آتلیه توسط عکاس خانم به جهت احترام به خواسته ها و حساسیت های به جای شما انجام خواهد گرفت . فیلمبرداری نیز توسط کادر مجرب انجام خواهد شد و تدوین و میکس زیبای فیلم ها نیز به دست بهترین تدوین گران و خوش سلیقه ترین های این امر در مهر ماندگار تنها و تنها برای ثبت بهترین یادگار برای شما انجام خواهد شد .

علاوه بر سالن شیک عقد مهر ماندگار و سالن پذیرایی کم نظیر آن و سفره عقد تماشایی و خاطره ساز سالن شیک عقد جنوب تهران و گل آرایی ها و شمع آرایی ها و سایر دیزاین های مجموعه که بهترین چشم انداز و زیباترین بک ممکن را برای عکاسی و فیلمبرداری به شما عزیزان می دهد توجه شما را جلب می نماییم به حیاط بسیار زیبا و رویایی و سرتاسر طراحی شده مجموعه کم نظیر مهر ماندگار که عکس های روز عقد شما را شبیه عکس هایی ددر زیباترین باغ ها خواهد نمود .

  • سالن عقد شیک مهر ماندگار : دفتر عقد شیک در واقع بزرگترین و شیک ترین و مجهزترین و به یاد ماندنی ترین سالن عقد در تهران و ایران نیز هست . شما در بهترین سالن عقد ممکن بهترین خاطره عمر خود را رقم خواهید زد . شما در ویلای بزرگ و شیک و خاص مهر ماندگار بهترین لوکیشن ها را برای عکاسی و فیلمبرداری در اختیار خواهید داشت .  هیچ کس در سالن عقد مهر ماندگار به شما نخواهد گفت عجله کنید و به شما فرصت کافی داده خواهد شد تا با حوصله در این سالن عقد شیک بهترین عکس ها را به یادگار بگیرید . عروس و داماد هایی که از طرف سایت مهر ماندگار معرفی شوند هم یک تخفیف خوب نزد ما به عنوان هدیه عقد و به پاس انتخاب خوبشان خواهند داشت . بدین ترتیب قیمت سالن عقد نیز کاهش خواهد یافت.

  • گروه موزیک زنده ی سنتی و پاپ بابهترین ها : سالن عقد شیک مهر ماندگار برای شما بهترین ها موسیقی را دیده و وارد گفتگو شاده تا بدون کمترین نگرانی ای از بایت بهترین گروه موزیک وارد مراسم به یاد ماندنی خود در سالن شیک عقد در تهران شوید . ما هیچ گاه به کمترین و ساده ترین فک رنکرده ایم و گروه های موزیک همکار ما دارای بهترین استاندارد ها هستند و با سیستم صوتی مناسب و نور زیبا و جلوه های بیاد ماندنی شما بالاترین کیفیت موزیک را در یک مراسم عقد تجربه خواهید نمود . در موزیک زنده  نیز ما مدعی بهترین ها هستیم و این کمترین انتظار از بهترین شالن شیک عقد د رتهران یعنی سالن عقد مهر ماندگار است . ما به جای شما به بهترین ها و یافتن آن ها برای بهترین ها می اندیشیم . مهرتان تا ابد ماندگار و زیبا ترین نغمه های جهان هم ساز زندگی تان باد .

  • گل آرایی و شمعآرایی بی نظیر در سالن عقد مهر ماندگار : با تازه ترین و سرزنده ترین و خوش رنگ و لعاب ترین گل های صددر صد طبیعی پرورش یافته در بهترین گل خانه های ایران و بهترین و شیک ترین و جذاب ترین و متفاوت ترین شمع ها در سالن شیک عقد در جنوب تهران شما رمانتیک ترین و خوش عطر و بو ترین و رو ح نوازترین فضا را در اختیار خواهید داشت . یادتان نرود این صحنه های به یاد ماندنی را تنها در  سالن شیک عقد در نازی آباد یعنی مهر ماندگار می توان تجربه نمود . ما تنها به چیدمان گل و به روشن کردن چند شمع اکتفا نخواهیم کرد بنابر این به عنصر طراحی حرفه ای بر مبنای بهترین متد روز دنیا اعتقاد کامل داریم و در عمل نیز ذرهای از بهترین ایده آل ها کوتاه نخواهیم آمد زیرا تامین خواسته ها و آرزو های تازه عروس ها و شاه داماد هایمان برایمان بسیار مهم و ارزشمند است .

  • پذیرایی با بهترین غذاها و بهترین آشپز ها در سالن شیک عقد مهر ماندگار: در سالن شیک عقد در نازی اباد شما بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را به سفارش و سلیقه خود خواهید داشت .خواندن خطبه عقد و انداختن عکس و … پایان کار ما نیست و شما د ر شیک ترین رستوران با بهترین غذاها در صورت تمایل پذیرایی خواهید شد . منوی غذا گسترده و به روز و در صورت تمایل شما قابل گسترش و تنوع بیشتر نیز خواهد بود . تشریفات شما د رحین پذیرایی برابر با رستوران های ستاره دار خواهد بود و غذای ما نیز در کیفیت کم نظیر و همانند تمامی امکانات ما در سالن شیک عقد مهر ماندگار بیاد ماندنی خواهد بود .

  • کادر تخصصی و خوش پوش و خوش برخورد سالن عقد شیک مهر ماندگار: یکی از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار بر کیفیت یک مکان خدماتی است . ما به نیروی انسانی تربیت شده و شیک و خوش برخورد و خوش زبان در مواجهه با بهترین مراجعه کنندگان که عروس و دامادهای جوان و خوش بخت می باشند بسیار اعتقاد داریم و باور داریم وظیفه ما رعایت بالاترین استانداردهای برخورد با مشتری است و بر این اعتقاد بسیار پا فشاری داریم . ما بهترین خاطرات شما را با رفتارهای سرد و از روی وظیفه خراب نخواهیم کرد . پس با امید به سالن شیک عقد مهر ماندگار بیایید و با آرامش و بهترین احساس خارج شوید و برای همیشه ما را به دوستان خود معرفی نمایید .

  • امکان پذیرایی تا صد نفر در سالن عقد شیک مهر ماندگار : سالن شیک عقد در نازی آباد ظرفیت بهترین نوع پذیرایی تا صد نفر را با بهترین میز و صندلی و سرویس غذاخوری ممکن داراست . پیش بینی پذیرایی ها در تعداد صد نفر و نیز هشتاد نفر و چهل نفر در بهتریین سالن انجام شده است . ضمن اینکه سفره عقد و سالن عقد نیز به بهترین نحوه ممکن برای بیست مهمان ویژه از نزدیکان عروس و داماد های خوش بخت پیش بینی شده است .

آدرس سالن عقد شیک مهر ماندگار :

تهران ،نازی آباد، نبش خیابان مرشدی، مجتمع المپ، ورودی F، طبقه سوم

شماره های تماس و رزرو سالن عقد شیک مهر ماندگار :

تلفن ثابت : ۰۲۱۵۵۳۰۸۱۲۹

تلفن همراه : ۰۹۱۹۲۲۳۲۳۶۳

مهر ماندگار خاطره مهرتان را ماندگار خواهد کرد .

 سالن عقد و پذیرایی ما همانند سایر نقاط ویلای زیبا و بیاد ماندنی مهر ماندگار شیک ترین و گرانقیمت ترین و به روز ترین چیدمان و دیزاین ممکن را داراست و صد البته با مبلمان گران قیمت  و شیک خود جلوه بصری به یاد مادنی ای برای شما خلق خواهد نمود .در سالن عقد تهران  صندلی ها و سرویس‌ها مجلل ترین کاخ ها را برای شما سلاطین قلب هایمان تداعی خواهند نمود . پس خاطره بهترین سالن عقد و این مکان زیبا و بیاد مادنی را برای همه تعریف نمایید !

Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

 
چت در واتس آپ !