سایت در حال بارگذاری میباشد ،لطفا منتظر بمانید . (مهرماندگار)

دفتر عقد و ازدواج مهرماندگار

دفتر عقد و ازدواج مهرماندگار در نازی آباد تهران یا مکانی برای آغاز پروسه ای که در نهایت به طلاق می انجامد ؟سوال بزرگی است و وقتی که نگاهی به فهرست دفاتری که در سطخ تهران وجود دارند می اندازیم ، متوجه می شویم که گویی مسئله ی رقابت در میان این دفاتر نیز وجود دارد. این که کدام دفتر شیک تر و به اصطلاح تر لاکچری تر باشد، گویی تبدیل به رسم عجیبی شده و مردم نیز با طیب خاطر به این آیین های عجیب تن داده اند.

جستجوی کوچکی در فضای مجازی شما را به فهرست های متنوعی از این دفاتر هدایت می کنند. اما واقعا پروسه ای که نهایتا تنها هدفش ثبت یک واقعه ی رسمی است، لازم است که در کدام منطقه از تهران واقع شده است یا این که سفره ی عقد کدام بزرگ تر است؟

با همه این تفاصیل به نظر چندان عجیب نمی آید که آمار طلاق تا به این حد رو به افزایضش است. چرا که معنا و مفهوم از زندگی های ما ساقط شده و بشر کنونی دیگر به تولید معنا نمی پردازد و تنها چیزی که برایش اهمیت دارد فرم های بی شکل و معنایی هستند که روزانه هزاران بار با آن ها در فضای مجازی برخورد می کنیم.

شرحی که رفت گرچه به ظاهر بی ارتباط با عنوان مقاله می آید اما غیر ضروری نیست.

با این همه گروه وکلای سفیر صلح تصمیم دارد که به فهرست دفاتر عقد و ازدواجی که در تهران مشغول فعالیت می باشند اشاره کند. باشد که این مسیر آغازی باشد بر همدلی و آرامش.

Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

آخرین دیدگاه‌ها

 
چت در واتس آپ !