سایت در حال بارگذاری میباشد ،لطفا منتظر بمانید . (مهرماندگار)
دفترعقد شیک در پرند

برای عقد محضری دفتر عقد در پرند چی چیزهایی لازم داریم؟ برای اینکه مراسم خوب و به یاد ماندنی داشته باشید چه کارهایی لازم است انجام دهیم؟ اگر توافقات اولیه را انجام داده‌اید و به مرحله نهایی یعنی عقد نزدیک شده اید این مقاله را مطالعه کنید.

کارهایی که برای مراسم عقد در دفتر عقد شیک در پرند باید انجام دهید

پس از اینکه مراسم بله برون برگزار شد و هر دو خانواده عروس و داماد با ازدواج دختر و پسر موافقت نمودند نوبت به آماده شدن برای برگزاری مراسم عقد می‌رسد.

کارهایی که لازم است انجام دهید به شرح زیر هستند:

• روز عقد و ساعت آن را مشخص کنید:

برای تعیین روز عقد و ساعت آن در بهترین دفتر عقد در پرند خانواده‌ها باید با یکدیگر صحبت کنند و بهترین روز و مناسب‌ترین ساعت را برای برگزاری مراسم عقد انتخاب کنند. اگر پس از پایان مراسم قصد دارید مهمانان را برای شام دعوت کنید باید دقت داشته باشید که فاصله پایان مراسم تا زمان سرو شام نباید زیاد باشد. روز مورد نظر را انتخاب کنید و با مراجعه به دفتر عقد مهرماندگار دفتر را برای روز مورد نظرتان رزرو کنید. بهتر است زودتر اقدام کنید تا دفتر پر نشود.

 
دفترعقد در پرند
با مراجعه به دفتر عقد مهرماندگار دفتر را برای روز مورد نظرتان رزرو کنید. بهتر است زودتر اقدام کنید تا دفتر پر نشود.
https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2022/11/بهترین-دفتر-عقد-در-پرند.jpg

• درباره هزینه‌های مراسم صحبت کنید:

هزینه دفتر عقد در پرند و سایر هزینه‌های مراسم عقد اعم از خرید میوه و شیرینی و خرید ملزومات مراسم عقد را مشخص کنید. برای اینکه هزینه‌ها بر عهده چه کسی است باید خانواده‌ها با یکدیگر صحبت کنند و هر یک مقداری از هزینه‌ها را تقبل نمایند تا فشار هزینه‌ها بر دوش یک نفر نباشد. اگر از خدمات دیگری همچون عکاسی و فیلم برداری در دفتر ازدواج در پرند، پذیرایی از مهمانان و موسیقی زنده و غیره می‌خواهید در مراسم خود استفاده کنید باید این هزینه‌ها را به هزینه دفتر عقد در پرند اضافه کنید. بهتر است دفتر عقد را نزدیک به محل سکونت خود انتخاب کنید تا بتوانید برخی از لوازم مورد نیاز برای مراسم را با خود ببرید.

 

• نوشتن لیست مهمان‌ها:

تعداد مهمان‌ها و افرادی که می‌خواهید به مراسم عقد در دفتر عقد در نازی آباد دعوت کنید را یادداشت کنید. پیش از آن ظرفیت دفتر عقد مهرماندگار را سوال کنید و بر اساس آن تعداد مهمان‌ها را مشخص کنید. برای مراسم عقد محضری معمولا از اقوام درجه یک و بزرگان فامیل دعوت می‌شود و رسم نیست از دوستان و آشنایان دعوت شود. از مهمان‌ها بخواهید در روز عقد و در ساعت برگزاری مراسم در دفتر عقد در پرند حضور داشته باشند تا مراسم به موقع برگزار شود.

 

• خرید لوازم عقد:

وسایلی که برای روز عقد نیاز دارید را لیست کنید و در وقتی مناسب و بدون عجله به خرید بروید. از جمله وسایلی که باید خریداری کنید عبارت است از لباس عقد برای عروس، کت و شلوار برای داماد، حلقه ازدواج، ساعت، آینه و شمعدان، گیفت برای هدیه به مهمان‌ها، جام عسل، استند حلقه، کله قندهای کوچک با تزئینات زیبا، دسته گل عروس، شیرینی برای پذیرایی از مهمان‌ها و نقل و نبات. این موارد از جمله مواردی هستند که مرسوم هستند و اگر مورد دیگری در آداب و رسوم شما بود را تهیه کنید و برای روز عقد آماده نگه دارید.

 

 

دفترعقد شیک در پرند
با مراجعه به دفتر عقد مهرماندگار دفتر را برای روز مورد نظرتان رزرو کنید. بهتر است زودتر اقدام کنید تا دفتر پر نشود.
https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2022/11/دفتر-عقد-شیک-در-پرند.jpg

• هماهنگی با عکاس و فیلم بردار:

خوشبختانه در دفتر عقد شیک در پرند خدمات عکاسی و فیلم برداری مهیا است و دیگر نیازی نیست برای رزرو عکاسی اقدام خاصی انجام دهید. پس از پایان مراسم فایل عکس و فیلم به عروس و داماد تحویل داده خواهد شد.

 

• دریافت معرفی نامه برای انجام آزمایش قبل از ازدواج:

یک ماه قبل از مراسم عقد به بهترین دفتر عقد در پرند مراجعه کنید و معرفی نامه آزمایش قبل از ازدواج را دریافت کنید. عروس و داماد هر دو باید آزمایش خون و ادرار انجام دهند و نتیجه آزمایش را در روز عقد همراه خود داشته باشند. این جواب آزمایش تنها یک ماه اعتبار دارد به همین دلیل زودتر از یک ماه نیازی نیست آزمایش دهید. در زمان مراجعه به مراکز درمانی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته باشید و شناسنامه پدر عروس نیز مورد نیاز خواهد بود. این آزمایش برای بررسی سلامتی زوجین و عدم اعتیاد آنها الزامی می‌باشد.

 

• آزمایش ژنتیک برای عروس و دامادی که فامیل نزدیک هستند:

اگر دختر و پسری نسبت فامیلی نزدیک داشته باشند باید حتما آزمایش ژنتیک انجام دهند. این آزمایش برای جلوگیری از تولد فرزندان با مشکلات ژنتیکی الزامی است. برخی از بیماری‌ها مانند کم خونی و برخی بیماری‌های ژنتیکی در فرزندان افرادی که نسبت فامیلی خیلی نزدیک دارند بیشتر مشاهده می‌شود. به همین دلیل لازم است برای جلوگیری از تولد کودکی با بیماری یا مشکل مادرزادی این آزمایش را انجام دهید. ارائه جواب آزمایش ژنتیک در زمان ثبت عقد در دفتر عقد در نازی آباد ضروری است.

 

• مدارک مورد نیاز را آماده کنید:

در روز عقد در دفتر عقد شیک در پرند باید یک سری مدارک هویتی را به همراه داشته باشید. اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی عروس و داماد، شناسنامه پدر عروس و در صورتی که پدر در قید حیات نباشد ارائه گواهی فوت الزامی است، عکس ۳ در ۴، جواب آزمایش قبل از ازدواج، دو نفر شاهد بالغ به همراه شناسنامه، در صورتی که ازدواج دوم است ارائه سند طلاق یا گواهی فوت همسر الزامی است.

 

• تهیه کادو و زیر لفظی:

معمولا در زمان جاری شدن خطبه عقد در دفتر عقد در نازی آباد عاقد سه بار از عروس می‌پرسد که آیا وکیل است او را به عقد داماد در بیاورد یا خیر و عروس در سوال سوم جواب مثبت را اعلام می‌کند. خانواده داماد در این مراسم باید به عروس هدیه‌ای با عنوان زیر لفظی بدهند. به همین دلیل خانواده داماد باید هدیه خود را از قبل آماده کرده باشند تا در زمان مناسب به عروس تقدیم کنند. هدیه‌ای که تهیه می‌شود به وضعیت مالی خانواده داماد بستگی دارد و مبلغ مشخصی برای آن تعیین نشده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری مراسم و امکانات و خدمات مجموعه دفتر عقد مهرماندگار و اطلاع از هزینه دفتر عقد در پرند می‌توانید با شماره تلفن‌های مجموعه که در سایت https://mehrmandegar.com/ درج شده است تماس حاصل نمائید. برای مراجعه حضوری نیز می‌توانید در هر ساعت از روز به دفتر مراجعه نموده و مجموعه دیدن فرمائید.

Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

آخرین دیدگاه‌ها

 
چت در واتس آپ !