سایت در حال بارگذاری میباشد ،لطفا منتظر بمانید . (مهرماندگار)

دفتر ثبت ازدواج در خاوران

دفتر ثبت ازدواج در خاوران

برای مراسم عقد در دفتر ثبت ازدواج در خاوران چه لباسی بپوشیم؟ بهترین سبک لباس برای عقد محضری کدام است؟ آیا عقد محضری قوانین خاصی دارد؟ برای اینکه بدانید بهترین نوع لباس برای مراسم عقد در شیکترین دفتر ثبت ازدواج در خاوران چه مدل لباسی است با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

مراسم عقد یکی از مهمترین مراسم در زندگی هر فرد است و برای زوجین جوان از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از دغدغه‌های عروس و داماد جوان انتخاب لباس مناسب برای مراسم عقد است. به طور کلی انتخاب لباس برای مراسم عقد و عروسی حساسیت‌های خاص خود را دارد و برای اینکه بتوانید لباس مناسبی را برای مراسم عقد در محضر ازدواج شیک تهران خریداری کنید، در زمان انتخاب لباس بایستی چند قاعده کلی را رعایت کنید.

مراسم عقد یکی از مهمترین مراسم در زندگی هر فرد است و برای زوجین جوان از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از دغدغه‌های عروس و داماد جوان انتخاب لباس مناسب برای مراسم عقد است.
https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2022/12/شیکترین-دفتر-ثبت-ازدواج-در-خاوران.jpg

لباس عقد

در سال‌های اخیر مراسم عقد در کشور ما در دفاتر ازدواج و پس از ثبت عقد برگزار می‌شوند و دیگر مانند گذشته در منازل سفره عقد پهن نمی‌شود و دفاتر ازدواج تمامی امکانات لازم برای برگزاری مراسم را تدارک دیده‌اند. از این رو کار خانواده عروس و داماد بسیار راحت‌تر است و نیازی نیست برای مراسم عقد تمامی لوازم را تهیه کنند. هزینه دفتر ثبت ازدواج در خاوران را خانواده‌ها به طور مشترک پرداخت می‌کنند یا یکی از خانواده‌ها هزینه‌ها را بر عهده می‌گیرد.

بنابراین لباسی که برای مراسم عقد خریداری می‌شود باید با فضای دفتر ثبت ازدواج در خاوران تناسب داشته باشد. در دفتر ازدواج دیگر نمی‌توان لباس مجلسی پوشید و باید آداب مخصوص عقد محضری را رعایت کرد. لباسی برای عقد محضری مناسب است که پوشیده باشد و حالتی رسمی داشته باشد.

لباس عقد نباید خیلی شلوغ و پف دار باشد، لباس‌هایی با دامن چین دار و بلند برای مراسم عقد محضری گزینه مناسبی نیستند بنابراین بهتر است این نوع لباس‌ها را فراموش کنید. در مورد رنگ لباس هم لزومی ندارد که لباس عروس حتما سفید باشد، بسیاری از رنگ‌های روشن مانند نباتی، کرم، شیری، طلایی و نقره‌ای نیز بسیار زیبا و برازنده خواهند بود.

به جنس لباستان توجه داشته باشید. بهترین جنس پارچه برای لباس عقد محضری در شیکترین دفتر ثبت ازدواج در خاوران پارچه‌های حریر، گیپور و ساتن می‌باشد. این پارچه‌ها حتی اگر تزئین خاصی نداشته باشند باز هم زیبا و شکیل هستند و حالتی رسمی و شیک دارند.

مراسم عقد یکی از مهمترین مراسم در زندگی هر فرد است و برای زوجین جوان از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از دغدغه‌های عروس و داماد جوان انتخاب لباس مناسب برای مراسم عقد است.
https://mehrmandegar.com/wp-content/uploads/2022/12/هزینه-دفتر-ثبت-ازدواج-در-خاوران.jpg

بهترین مدل لباس عقد

انتخاب لباس عقد برای مراسم عقد در دفتر ثبت ازدواج در خاوران به نوع مراسم شما و مهمان‌هایی که برای مراسم دعوت می‌کنید بستگی دارد. اگر خانواده شما افرادی سنتی هستند و این سبک را بیشتر می‌پسندند، بهترین نوع لباس، کت و دامن یا کت و شلوار است. یک مانتو کتی زیبا به رنگ روشن نیز انتخاب مناسبی است. این نوع لباس مورد پسند بسیاری از عروس خانم‌های جوان است و در این لباس احساس راحتی بیشتری دارند. البته همیشه توصیه می‌شود برای عقد محضری لباسی بپوشید که در آن راحت باشید و بتوانید به راحتی حرکت کنید و برای امضا کردن دفتر ثبت ازدواج مشکلی نداشته باشید.

منظور ما از مانتو، مانتوی عادی و همیشگی که برای بیرون از خانه می‌پوشید نیست، مانتو باید حالتی رسمی داشته باشد و با لباس عادی تفاوت داشته باشد. برای زیباتر شدن مانتو خود می‌توانید از تزئینات ظریف بر روی آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید لباس خود را به صورت سفارشی تهیه کنید بهتر است زودتر دست به کار شوید و پارچه آن را تهیه کنید و به خیاط بدهید تا لباس‌تان برای روز مراسم آماده و ایرادات ان رفع شده باشد.

و اما برای عروس خانم‌هایی که سبک مینیمال و ساده را می‌پسندند یک کت و شلوار یا شومیز و دامن انتخاب بهتری محسوب می‌شود. یک میکاپ ساده به همراه یک دسته گل زیبا و ظریف می‌تواند استایل شما را تکمیل کند. اکسسوری‌های ظریف را فراموش نکنید. یک دستبند یا گردنبند ظریف انتخاب کنید و آن را با لباس خود ست کنید.

اگر مراسم عقد تنها شامل جاری شدن خطبه عقد است و مراسمی پس از آن برگزار نمی‌شود، بهتر است یک پیراهن بلند و سفید یا پیراهن و سارافون بپوشید. البته دقت داشته باشید که لباستان نباید شبیه به لباس عروس باشد. برای اینکه عکس‌های زیبایی داشته باشید لباسی بپوشید که بتوانید در کنار سفره عقد در محضر ازدواج شیک تهران یک عکس خاطره انگیز ثبت کنید. اما اگر پس از اتمام مراسم در محضر قصد دارید در تالار یا در منزل جشن عقد برگزار کنید می‌توانید لباسی ساده مانند مانتو بر تن کنید و در مراسم خود لباس مجلسی دلخواه تان را بپوشید.

برای انتخاب کفش نیز بهتر است کفشی راحت با پاشنه متوسط انتخاب کنید تا در طول مراسم اذیت نشوید. در صورتی که به کفش پاشنه بلند عادت ندارید توصیه می‌کنیم کفشی با پاشنه کوتاه انتخاب کنید تا در زمان راه رفتن دچار مشکل نشوید. بیشتر عروس خانم‌ها دوست دارند در مراسم بلند قد و کشیده به نظر بیایند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند سختی پوشیدن کفش پاشنه بلند را بر جان بخرند و درد پا را تحمل کنند. اما با یک کفش ظریف با پاشنه متوسط نیز می‌توانید استایل خود را زیبا کنید.

برای دیدن تصاویر دفتر ثبت ازدواج در خاوران و اطلاع از هزینه دفتر ثبت ازدواج در خاوران به نشانی اینترنتی https://mehrmandegar.com/ مراجعه فرمائید.

 

لباس داماد برای عقد محضری

لباس مناسب برای داماد در عقد محضری، کت و شلوار رسمی با پیراهنی ساده و تک رنگ است. رنگ مشخصی برای کت و شلوار و پیراهن داماد مشخص نشده است و داماد می‌تواند رنگ لباس خود را با رنگ لباس عروس ست کند. برای ست کردن نیز می‌توان رنگ کراوات یا پاپیون را با رنگ عروس خانم ست کرد. معمولا رنگ کت و شلوار به رنگ متضاد و تیره تر از رنگ لباس عروس انتخاب می‌شود تا این تضاد رنگی در عکس جلوه زیباتری ایجاد نماید.

بیشتر داماد‌ها برای مراسم عقد در شیکترین دفتر ثبت ازدواج در خاوران کت و شلوار رسمی مشکی را انتخاب می‌کنند و آن را با یک پاپیون مشکی تکمیل می‌کنند. استفاده از چند اکسسوری مانند ساعت و دستمال تکمیل کننده استایل آقای داماد خواهد بود. رنگ کفش حتما باید با رنگ کمربند ست شود. این یکی از اصول خوش پوشی و استایل رسمی مردانه است. 

 

چه لباس‌هایی برای مراسم عقد محضری مناسب نیستند؟

آیا می‌دانید برای عقد محضری در محضر ازدواج شیک تهران چه لباس‌هایی را نباید پوشید؟ در این بخش چند مورد از نبایدهای انتخاب لباس عقد محضری را شرح خواهیم داد. در صورتی که قصد دارید مراسم عقد خود را در دفتر ازدواج ثبت کنید رعایت این موارد به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری برای لباس داشته باشید:

  • لباسی شبیه به لباس عروس با دامنی پفی و دنباله دار برای عقد محضری ممنوع است. این نوع لباس برای مراسم عروسی یا مراسم جشن عقد در تالار کاربرد دارد و بهتر است در دفتر ازدواج لباسی با زرق و برق کمتر بر تن کنید.
  • لباس خیلی نازک، خیلی تنگ و بدن نما، خیلی کوتاه و باز نپوشید. لباس مراسم عقد محضری بایستی پوشیده و رسمی باشد. در مراسم عقد معمولا بزرگان فامیل و اقوام درجه یک حضور دارند و بهتر است برای حفظ احترام لباسی پوشیده و رسمی بر تن داشته باشید.
  • از اکسسوری و زیر آلات زیاد و بیش از حد استفاده نکنید. به عنوان مثال بهتر است در دست چپ خود انگشتری نداشته باشید تا در زمان انداختن حلقه در دست خود مجبور نباشید انگشتر را از دست خارج کنید. یک دستبند سبک و یک گردنبند برای مراسم عقد کافی است. خیلی گردن و دستان خود را شلوغ نکنید.
  • برای آرایش موهایتان نیازی نیست مانند عروس موهای خود را شینیون کنید. یک مدل موی ساده و زیبا به همراه یک شال یا روسری به رنگ سفید یا روشن برای عقد محضری کافی است. میکاپ ساده‌ای را انتخاب کنید و به آرایشگر بگوئید که از رنگ‌های غلیظ در میکاپتان استفاده نکند.
  • هرگز برای مراسم عقد محضری از تاج یا تور سر استفاده نکنید. این اکسسوری‌ها مخصوص مراسم عروسی است و هیچ سنخیتی با مراسم عقد ندارد. برای تزئین موی خود می‌توانید از یک گیره سر یا گل سر ساده و ظریف استفاده کنید.
  • حتما یک کیف مجلسی و کوچک به همراه داشته باشید. رنگ کیف را متناسب با رنگ لباس و رنگ کفشتان انتخاب کنید. کیف بزرگ با خود حمل نکنید. یک کیف دستی کوچک یا یک کیف دوشی ظریف با بند زنجیری برای یک عروس خانم بهتر و شایسته‌تر است.
  • کفش خیلی بلند یا تخت نپوشید. در زمان انتخاب قد پاشنه کفش حتما به اختلاف قد خود و داماد توجه کنید. اگر اختلاف قد کمی دارید کفشی با پاشنه کوتاه انتخاب کنید، اما اگر اختلاف قد زیادی دارید می‌توانید از کفش پاشنه بلندی که با آن راحت هستید استفاده کنید.
  • در زمان انتخاب رنگ کفش به رنگ لباستان توجه کنید. تفاوت رنگی میان کفش و لباس نباید خیلی زیاد باشد. رنگی کفش باید رنگی ملیح و ملایم داشته باشد و بهتر است با استفاده از یک جوراب رنگ پا ست شود.

 

در صورتی که قصد دارید پس از اتمام مراسم عقد در همان مجموعه جشن عقد خود را برگزار کنید بهتر است دو دست لباس تهیه کنید. یکی برای عقد محضری و دیگری برای مراسم جشن. در فاصله میان این دو مراسم می‌توانید لباس خود را عوض کنید و برای مراسم جشن عقد آماده شوید. در صورتی که تعویض لباس برایتان دشوار است پیراهنی بلند بر تن کنید تا برای هر دو مراسم کاربرد داشته باشد. برای اطلاع از هزینه دفتر ثبت ازدواج در خاوران با مجموعه تماس حاصل فرمائید.

Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

آخرین دیدگاه‌ها

 
چت در واتس آپ !